Pohoršená!

10. listopadu 2017 v 7:57 |  Svět, do kterého jsem se narodila, už neexistuje
Jsem pohoršená! Minulý týden jsem objednala přes internet různé zboží - nářadí, oblečení, podložky apod. Obchody vybírám i podle toho, kdy bude zboží doručeno, je to pro mě důležité kritérium, protože nechci čekat měsíc než něco přijde. Takže si dávám hodně pozor, jestli je to skladem. U všeho zboží bylo napsáno že je to skladem. Buď mělo být doručeno do 2 dnů nebo max do 5 dnů. A samozřejmě nebylo. Kdybych to věděla tak si to vyrobím, ušiju sama a doba trvání by byla stejná!

Dobře, dokážu pochopit, že se někde něco zadrhne. Ale co nechápu je několik věcí:

- proč píšou že je zboží skladem u nich, když z nich nakonec vyleze, že je u dodavatele a ten je teď vlastně vyprodal (čili nemají ani aktuální informace od dodavatele nebo nějak propojené webovky, aby se webovky obchodu aktualizovali dle těch od dodavatele)
- proč mi píšou nekonkrétní nesmysly? typu v nejbližší době by zboží mělo být vyexpedováno, to mě nezajímá, chci vědět konkrétní datum expedice a doručení případně přibližné, co kdyby mě absolutně nezajímá
- co jim v dnešní době trvá na vyexpedování tří kousků malého zboží
- a proč jim proboha tak dlouho trvá odpovědět na mail

Já takhle pracovat se svými zákazníky, tak žádné už nemám a patrně už nemám ani práci.
A teď se ze mě stal přesně ten typ zákazníka, které jsem milovala a s chutí jsem odpovídala na jejich maily a debilní dotazy:-)
Ale protože jsem nevyspaná několik dní, jelikož Šakalíčka asi trápí zoubky (doufám že jen to) a tlustá, tak jsem taková a píšu maily o tom, že jejich odpovědi považuji za nedostatečné apod.

Nojo, když jsem byla malá, tak jsme museli zvednout zadky a dojít si pro všechno do krámu.

Nakupování zdar!:-)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 zmarsalkova zmarsalkova | E-mail | Web | 10. listopadu 2017 v 13:06 | Reagovat

Tak to mě před pár lety taky dovedlo vytočit.
Fakt nevím, jestli se jednou vrátíme do Čech, co tam budu dělat bez Amazonu, protože ten je prostě opravdu amazing :D Jak s objednávkou, doručením nebo vracením. Teď mám osypky, když se chystám reklamovat robotickej vysavač, kterej jsem bohužel koupila v ČR (na Amazonu tenhle neměli, asi věděli proč :D ). Firma Robzone je prý totiž pěknej šmejd, což jsem samozřejmě zjistila až pozdě. Teď už jediný zásilky z ČR fakt jenom látkový plíny, jestli u nich zůstanu :)

2 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 10. listopadu 2017 v 17:42 | Reagovat

Já mám s internetovým nakupováním zatím dobré zkušenosti, využívám hlavně zavedené firmy a pokud je zboží skladem, tak skutečně je :-)Pozdě, ale přece velká gratulace k miminku :-)  :-)  :-)

3 veruce veruce | Web | 10. listopadu 2017 v 22:29 | Reagovat

Já přes internet kupuju téměř vše, protože mě absolutně nebaví chození po obchodech, ale taky občas narazím na problém. Třeba zrovna tento týden nám kiksla konvice, nová byla doručena do dvou dnů, ale nešlo jí zavřít víko, takže jsme i nadále bez konvice, musím řešit reklamaci... prostě super :D

4 padesatka padesatka | E-mail | Web | 11. listopadu 2017 v 22:48 | Reagovat

Nerozčiluj se, Klávesničko.
Dneska mi Košík nepřivezl objednaná a zaplacená vajíčka. Řidič přijel pozdě o hodinu a půl, tak jsem jim zavolala, ať mi pošlou peníze na účet, že s nákupy končím. Oni schramstli můj oblíbený Koloniál, tak bude jezdit nakupovat Prvorozený. A basta.... :-)

5 Ježurka Ježurka | Web | 12. listopadu 2017 v 18:44 | Reagovat

Já přes internet nenakupuji. Účty jsem zrušila už dávno, tak to nemá cenu. Děti a vnoučata jsou spokojení a nakupují pouze u ověřených a prověřených obchodů. Někdy je to prostě smůla, to už je riziko podnikání.

6 Jana Jana | E-mail | Web | Úterý v 5:28 | Reagovat

Já rezignovala a co fakt chci,v dobu kdy chci,to si jdu koupit. Zbytek je Čína 😂😂😂 co cvicis na břicho? Je to peklo ...

7 klavesnicetuka klavesnicetuka | Web | Úterý v 7:34 | Reagovat

[6]: na břicho cvičím jogu vhodnou po porodu na posílení svalů pánevního dna a potom cviky na diastazu (rozestup svalů), protože to nejspíš mám protože mám velké břicho pořád...lze to operovat ale cviky se to dá prý taky spravit...
jako břicho se mi zmenšilo (zapnu bundu kterou jsem nezapla) a zpevnilo ale přijde mi že ted se to zastavilo ale uvidím....napiš mi prosím do zprávy mail, pošlu ti odkaz na ty cviky, jsou dobré:)

8 Eliss Eliss | Web | Úterý v 14:33 | Reagovat

Je velká škoda že si svým chováním takto odrazují zákazníky...

9 Jana Jana | E-mail | Web | Úterý v 14:55 | Reagovat

[7]: suoer :) ja začala chodit do rodinneho centra,tak bych po šestinedělí začala chodit na jógu s dětmi právě :) mail: kockomilkajana@gmail.com DĚKUJI!

10 Iris Iris | E-mail | Web | Středa v 20:44 | Reagovat

Bohužel přes internet už hodně dlouho ne.
Naposledy to dopadlo takhle  http://iris-woman.blog.cz/1704/nakup-pre-internet-hodne-dlouho-ne

11 ╬ Gothic Soul ╬ ╬ Gothic Soul ╬ | Web | Včera v 14:06 | Reagovat

Já přes internet nenakupuji :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama